Sayfalar

10 Ağu 2009

Sınavlar da Olmasa

Hayat bir sınav diyoruz. Bunu neye dayanarak söylüyoruz. Sadece inançlamı alakalı yoksa artık her önümüze gelen fırsatın sınava dayalı olmasından mı? Şöyle bi bakıyorum da herşey sınav. Bu sözü abartıp yada esinleniptemi bu hale getirdiler bilemiyorum. Bildiğim birşey varsa gençliğim çürüyor. Ne yapıcaksan bu yaşta yapıcaksın,gençliğinin baharındasın yaşıyabildiğin gibi yaşa. Büyüklerimizin sözleri yada '' ah ben şimdi 20 olucaktım dağı delerdim'' gibi sözler zor delersin önce günde 200 soru çöz ondan sonra del ne delceksen tabi mecalin kaldıysa. Düşünüyorum.. Bi seçim yapmam gerekiyor. Ya gençliğimi dolu dolu yaşıyıp işsiz kalıcam. Yada bu gençlik günlerini ot gibi geçirip iş bulucam. Gene büyüklerimizin malum sözleri '' Şimdi ders çalış ilerde rahata kavuş'' ilerde bu sınavlar bitince ki yaşlanmamıza denk geliyor. Her yerim ağrıycak doğrulcak halim olmıyacak ne anladım ben aldığım paradan. Zaten önemli olan insanın mutlu olması değil mi? Okul sürecinde stresten hergün başım ağrıyor. Önemli olan sağlığımız değil mi? Ya önemli olan sağlıklı olmamız ve mutlu olmamızsa bu olanlar birer çelişki değil mi? ''Ay bana bişeyler oluyor kızım bi sus'' diyorsanız bana 15 yaşımdan beri birşeyler oluyor. Bitmiyor sınavlar,testler.. Süpermen,örümcekadam,he-men biriniz gelin kurtarın Allah aşkına yaa..

0 yorum:

Yorum Gönder