Sayfalar

13 Ağu 2009

Gene Sınavlar

Öğrenci hayatında en çok yer alan konu sınav. En iyi sınav test mi klasik midir? Bu soruya hiçbir zaman cevap veremedim eğer tembel olsaydım bu sorunun cevabı testti. Çünkü testte loto oynuormuş gibi atabiliyorsun ama klasikte bomboş kağıt vermen gerekir. Eğer çalışkan olsaydım. Her ikiside olurdu çünkü zaten biliyorumdur.
Ama ben orta derece bir öğrenci olduğumdan bu sorunun cevabı yok. Ama öğrenci milleti genelde test sever şıklardan hareket etmek için. Ondan hep sınav test dendimi millet bi sevinir. Ama ne biliyim ben bugüne bugün kimya sınavlarından klasik taktiklerle geçmiş insanım. Zeki arkadaşınız ben Mol bulma konusunu kapmıştım ve klasik sınavlarda sorulara bakıyorsum yapamıycağımı anlayınca molünü bulup bırakıyordum. Mol de kimya sorularının temelini oluşturduğundan 5 puan alıordum. Ve ben kimya dersini bu taktikle geçmiş insanım. Halbuki test olsa sonucu bulamıycağım için kaldığımın resmi belgesi olurdu. :D Diğer yandan ben matematik sınavlarında soruyu çözme yolunu bulurum ama bi türlü sonuç doğru çıkmaz. Hep bir yerde işlem hatası yapardım. Klasik olduğunda sonuçtan 2 puan kırılıyor ama testte direk çiziliyor. Bu yüzden kalsik demem gerek ama tabi bunuda yeni yeni anlıyorum. Çünkü öğrenci psikolosiden bende testçilerdendim. Yıl sonu kurtarma sınavına girmiştim Dil ve anlatım. Şöyle bir baktım. Seçenekli anam dedim bi sevindim testmiş diye. İşte arkadaşla oley olay diyoruz birbirimize hoca başlıyabilirsiniz dedi. Şöyle br dikkatlice bakınca her soru 5 şıklı ama o 5 şık cevap değil soru. Allah dedim bana bişeyler oluyor. Toplamda 50 soru var. Ama bizim 40dk mız var. Ve sorularda öle böle değil bildiğin zor soru öle 1dk yetcek şeyler değil. Zaman nasıl geçti inanın anlamadım. Terler boşaldı benden böyle. Düşünsenize her soru 2 puan gıdım gıdım alıyorsun. Ama bildiğin emek yani. ben 30 soruyu bitirdim ve sınavda bitti. Tamam dedim kesin bundan geçemem. Ve klasik sınava o gün nalet ettim. ama öyle birşey ki 48 aldım o sınavdan sonra anladım test olsa bu kadar alamazdım diye düşündüm. Ve naletimi geri aldım. Sonra anladım benim yerim klasik soruların yanı:D Tabi öss de napıcaz onu çok merak ediyorum. Ama şu klasik sınavları hiç kaldırmasınlar :D

0 yorum:

Yorum Gönder