Sayfalar

12 Ağu 2009

Emo Ney'o

Emolar yüzünden gece dışarı çıkamıyorum diyenler buraya. Nasıl tipler onlar ya :D Allahım kim buldu bu emoluğu çıksın adam gibi söylesin. Yada buda bir evrimmidir. Yeni nesil 5bin sms nedeniyle fazla radyasyondan mutasyon mu geçirdi dersiniz ??? Ben buna acaip inanmaya başladım. Yeni bir ırk diyebilirim. Çorabı ellerine geçirirler. Saçlar tarak girmemiş halde. Zorla toka tutturulmaya çalışılmış. Bileğe takılan ipleri bacaklara bele dolamalar. Anladım ben çalışan aile çocukları bunlar. Aileler evde olmadığından kimse bunlara çorabı ayağa giyilmesi gerektiğini yada bilekliğin bilekte olacağını, banyodan sonra saçların taranıcağını öğretmemiş. Ama hepsini aştım o makyaj nedir ya. Ne saklıyorsun ardında ki yüz insana benzemediğinden mi o tonlarca kapatıcılar. İnsanla paylaço arasında kalmış varlık. Hangi dünyadansın? Dostuz biz demek isterdim ama kusura bakma sana bakmam için midemin baya geniş olması lazım. Ben normalde görüşlere saygı duyarım. Sosyalist bir insanım. Yeterki insan olsun ama o varlıkların insan olduğuna biri beni inandırsın yaa. Allah çocuğumun başına vermesin başka birşey de demiyorum..

0 yorum:

Yorum Gönder