Sayfalar

24 Ağu 2009

Gülmek

Güzel şeydir gülmek. Gülen insan her zaman sevilir. Gerçi sabah akşam gülmekten bahsetmiyorum. Hani gülünceği zamanda gelir ciddi durulucak zamanda gelir. Aslına bakılırsa ben ciddi erkeği, gülen kızı severim :D Gülme çeşitleri vardır ( biyoloji dersinde değilsiniz öyle hissettirdiysemde kusura bakmayın) Yeni nesil acaip gülüşler bulmuş kahköhkih gibi özenti işi diyorum dahada üstlerine gitmiyorum. ama çok orjinal gülüşlerde var. Benim bir Halil amcam var aile dostumuz kendisi diyetisyen :D Göbek maşallah ama :D Gülüşü o kadar orjinal ki böyle at kişnemesiyle şempanze bağırışı arasında birşey ama bayılıyorum. Sırf gülsün die ne kadar salakça şey varsa söylüyorum yanında. O güldükçe bende gülüyorum. Beni gülüşüm sıradan insan gülmesi. Tabi ananemin annesi( Allah rahmet eylesin ) öyle demiyor. Gülünce '' Kahpe karılar gibi gülme kız'' diyor :D Bu konu nerden aklınıza geldi derseniz demin ananem yufka açıyordu. Gittim izlerken gene böyle herşeye gülme günümdeyim. Ananemde yufka açılmadığı için sinirli. Gülüyorum annemde bana bakıp gülüyor. Tabi benim gibi böğürmeden. Ananem gülme kız tepemde diyor. Ben susiyim sen gül diyorum gene koparıyorum kahkahayı. Şuandada deniz kenarındayım adamın biri radyoyu damacananın üstüne kopmuş kendi oturmuş şezlonga. Bütün sahile arabesk dinletiyor. Arkamdaki metalci gençlikte dalga geçiyor. Tabi kahkaha fırtınasıda cabası. Ama gülmek güzeldir gençleştirir. Gülüşleriniz hiç sönmesin :D

0 yorum:

Yorum Gönder