Sayfalar

10 Ağu 2009

Kendi Sesim

Bu konuyu çok düşündüm. İlk ses kaydımdan beri düşünüyorum. Bu konu hakkında çok yorumlar var ama bi yorumuda ben yapıcam çünkü kendi çapımda hipotezler yaratmış bi insanım. Herşeyi irdelemeye bayılan ben bu konunda derinlerine indim. Farketmişsinizdir vede biliyorsunuzdur insan kendi sesini etrafındakilerin duyduğu gibi duymaz. Bunu ses kaydında anlıyabilirsiniz sesiniz size farklı gelir. Benimkide bana çok iğrenç gelimişti. Hatta bizim birkaç videomuz vardı komik ve ilginç. Facebook'a koyalım dedi arkadaşlar sırf sesim iğrenç olduğu için kabul etmedim. Yıllardır sesimin çok güzel olduğunu sanan ben aslında iğrenç bir sesi bünyemde taşıyormuşum. Bunun sebebinede bugün baktım. Araştırdım ve gördümki biz sesimizi hem iç hem dış kulaktan duyuyoruz. İç kulaktan gelen ses gerçek sesimiz. Kulaklarınızı tıkayın ve gerçek sesinize bakın boru gibi deme:D. Aslında sizin sesiniz o. Dışardan duyduğumuz ses ise ki bunu deneme şansınız yok. Ses dişlerden ve ağız şeklinden inceliyormuş. Dışada bu şekilde çıkıyormuş. Pehhh.. Biz her iki kulaktan dinlediğimiz için inceyle kalın birbirini orantılıyor ve bizim sesimiz çok normal geliyor. Halbuki siz tizin tekisiniz. Çünkü ben senin sesini yanlızca dış kulaktan yani incelmiş şekliyle duyuyorum. Bu olayı felaket konumuna getiren olaysa ben tizin tekiyim. O kadar zamandır duşta,test çözerken,balkonda otururken bağırarak şarkı söyliyerek insanlara işkence uyguluyormuşum. Ben bir sadistim :S. Bu konuyu daha fazla dramatize etmeden konuyu sonuca bağlıyalım bence. Sesimi duyurmak istemiyorum. Bundan sonra sadece yazıyım. Böylelikle kimseye zarar vermemiş olurum..

0 yorum:

Yorum Gönder