Sayfalar

5 Ağu 2009

Aşkın tanımı..

Bembeyaz bir yoldaydım. Etrafımda ki tek renk çok uzağımda ki siyahlıktı. Ne olduğunu anlamak için yürüdüm ama yaklaşamıyordum. Saatlerce yürüdüm. En sonunda pes ettim. Durduğum anda siyahlık büyük bir hızla bana yaklaşmaya başladı. Ve artık anlamsız değildi. Bu siyahlıklar aynı bir çift insan gözüydü. Siyahtı ve çevresinde kırmızı damarlar vardı. Korkunç görünüyordu. Yürümeye başladım ben ona gittiğim de duruyordu. Ama durduğum da ise geliyordu. Bir yanım ne olduğunu merak ederken diğer yanım o bana gelmesin diye durmadan yürümek istiyordu. Korkuma yenik düştüm ve yürüdüm. Doğru olan buydu yürüdüm. Ona doğru yürüdükçe uzaklaşıyordu birazcık dinlenmek için dursam yaklaşıyordu. Yürüdüm yorulmaya başlayınca yavaş yürüdüm ama hep yürüdüm. Kaç saat geçti bilmiyordum. Ama yoruldum artık yürüyemiyordum. Durdum ve molalarımda bana çok yaklaştığını fark ettim artık çok az kalmıştı bir kez daha dinlenemezdim ama yürüyecek halim yoktu. Koştum var gücümle koştum ve düştüm. Artık hareket edemiyordum. Olacaklara gözlerimi kapadım. Ve bir şey beni içimde parçalara ayırıyordu…

0 yorum:

Yorum Gönder