Sayfalar

15 Ağu 2009

Dondurma

Doğrusunu hala bilmediğim bir isme sahip sıcak havalarda iyi gelen o yiyecek. Ben kendimi bildim bileli domdurma derim ama gerçekte dondurma sanırım. Yaz günü bol bol yenen kışın çok aranan diyeceğim ama artık kışında satılıyor. Diffirizdir bilmemnedir. Her mevsim mevcut. Sokak ortasında birşeyi yalamak ayrı marifet. Emin, yalamayın çok çirkin gözüküyor :D Neyse mevzubahisimize gelelim ( gençlere tercume; Mevzubahis=mevzu )Küçükken en sinir olduğum olay; dondurmayı satan adamın külahı bana vermemesi. Elinde eviriyor çeviriyor bendede sanki çok önemli birşeymiş gibi onu yakalama heycanı daha parasını bile vermemişim yakalasam nolcak. Hem adam kendimi yiycek onu satmak zorunda senin caban ne kardeşim. Onu da geçtim adam mesleğine hareket gelsin diye yeni icatlar bulmaktan gerikalmıyor. Bide çocuklara yapıyor. Çünkü çocuk sormaz bir milyonluk istedim sen bi top için beni şebek ediyorsun diye. Var benim bir haylaz öyle durumlarda külahı iki eliyle eziyor. Zeki çocuk biliyor ezerse bişey olmıycağını çünkü parayı vermedi daha. Yeni nesil akıllı ama ben acıyorum o külahı yakalama heycanıma. O kadar eforu boşu boşuna harcadım..

0 yorum:

Yorum Gönder