Sayfalar

26 Ağu 2009

??? Gene Reklam

- Bu - adını vermek istemediğim - puding reklamında babanem yapmış gibi diyor. Neden babanne de anane değil? Ananeler kötü yemek mi yapıyor ? Ananeler bu konuda isyanlarda ? Hele benim ananem reklam çıkınca çıldırıyor. Resmen ezdiniz bizi diyor. Tabi böyle demiyor ama onunkini yazarsam şikayet gelebilir :D Bi kerem benim babanem zengin bir ailede büyüdüğü için yemeğin y sinden anlamaz. Yapmaz ama yaptımıda çok kötü olur. Ananem ise.. Dedem yani ananemin kocası olan dedem aşçıdır. Ve bütün püf noktaları ananem öğretmiştir. Müthiş yapar. Aç olmayan insan onun sofrasından tabağını silip süpürüp kalkar. 60 yaşında yufka açar ekmek yapar herbişey yapar altından kalkamıyacağı iş yoktur. Ama kadının psikolojisi bozuldu artık. Babane dediler diye. Dava açıcam o reklama bari amerika özentisi olup büyükanne deseydiniz. Hiç değilse insanda soru işareti kalmazdı hangisinin büyük annesi daha iyi yapıyorsa rahat rahat reklamı izlerlerdi. Çocuklarda ben mi daha iyi yemek yapıyorum babanen mi diye sorulara yalan cevap vermek zorunda kalmazlardı. Bu benim için geçerli değil tabi ama başkasının babanesi güzel yapıyordur ama sırf anane para versin diye anane diyordur :D insanlık yalana teşfik ediliyor resmen olmadı. Eşitlik diye birşey var. Protestolardayım

0 yorum:

Yorum Gönder