Sayfalar

14 Ağu 2009

Emar Maceram

Belimdeki ve boynumdaki rahatsızlıktan dolayı doktora gitmiştim. 2 gün önce işte röntgen çekildim bide emar çekelim dedi. Tamam dedik randevüyle çekiliyor emar. Pazartesi 10.30a vermiş ama biz yarın adaya gidiyoruz. Annem tarihi perşembeye aldırmış ama bi gece boşmuş gece 11.30 da neyse dün gittik babamla annem nöbetçiydi.(hemşire) oda geldi yanımıza. Ben tabi girmeden önce ananemle konuştum direk. Nedeni babamda annemde hastanede çalışıyor ama bi gidip bakmamışlar emar makinası açıkmı kapalımı diye. Kapalıysa tabut gibi çıldırırım ben yarım saat orda. Aradım ananemi destek olacağına köstek oldu. ''Aman kızım ben aydında girdiydim beni burdan çıkarııın! diye bağırıcaktım nerdeyse'' dedi neyse onu tamam anane sus anane diye diye susturdum. Gittik. Gündüz emarda bi arıza çıkmış sıralar geçikmiş. Bnm önümde 4 kişi felan var daha. 1.30a kadar bekledim. Bekleme odasında da plazmada kanal 7 var. 12.30 gibi bir film başladı. Başlarken +13 yazdı. Aha dedim testere bile +7 olduğuna göre emmeli gömmeli bi film bu :D O kadar insanın içinde gelde utanmadan izle şimdi. Yapcak başka bişeyde yok. Neyse bi baktım bu sırlar odası gibisinden bişey başladı. Neyse ben izliyemedim zaten 1 de bana odaya gir soyun bilmem ne dedi. Gittim soyundum dökündüm. Girdim baktım bi yatak var önü arkası açık yat dedi yattım. Yanlız çalışanlardan yana şanslıydım işinin geceye uzamasına rağmen acaip neşeli bir ablaydı. Yat bitanem böyle gibisinden konuşuyor. Yattım beni bir itti bişeyin içine girdim. Sadece solum açık. Oda kafamı o tarafa doğru döndüremiyorum neyse annem 15dk dedi rahatlamıştım ondan başladım 1den saymaya bi 300ü geçmişti geldi bu ohh dedim gidiorum bide boyun çekicez ondan bir 15 dk daha dedi. Yanlız boynumla kafama bişey taktı evdeki yastığımdan rahat kız çıktıktan sonrasını hatırlamıyorum :D uymuşum. Yok böyle bir gamsızlık ya çıkan sesleri bilseniz uyumam imkansız darr dırr dorr diye sesler geliyor. Ama uyumayı başarmışım. Kız geldi bitanem benim ayy ne kadar şekersin sen uyan uyan. Uyku sersemi dikkatimi çeken şey kadın benden topu topu 10 yaş büyük ama bebek gibi seviyor. Tamam bebek poposu gibi bir cildim olabilir. Ama bu kadarda olmaz dedim ya bütün sempati gitti anlıycağınız. Neyse bildiğin 40dk kalmışım orda. Tabi 20si uyuyarak geçti o ayrı :D Bida girermisin derlerse boyundan çekceklerse zevkle..

0 yorum:

Yorum Gönder