Sayfalar

24 Ağu 2009

Dost

Küçükken denize gidince köpeği olan insanlara özenirdim. Keşke benimde köpeğim olsa yüzsek,gezsek derdim. Tabi herkes köpeği benim kadar masum amaçlar için kullanılmıyormuş bunu şu sıralar anlıyorum. Hele sahibi erkekse , size asılıyorsa ve köpeğin cinsi pitbulsa vay halinize :DBen size yaşadığım olayı aktarıyım (işin ne diyenleri duydum) Gittim denize serdim havlumu. Güneşleniyorum. Biri beni kesiyor. Hoşta çocuk yanında köpeğide var. Gelip konuşsa terslemiyceğim bir tip. Neyse bi denize giriyim dedim. Çıkarken çocuk köpeği üstüme saldı. Köpek denizin kenarında bana havlıyor. Bense öyle kaldım çıkamıyorum. Korkuyorum. Herkese rezil oldum içimden de çocuğa sövüyorum. Neyse geldi köpeği çekti ''pardon'' dedi. İçimden pardon çıkalı eşşekler çoğaldı diyorum tabi. Neyse gittim havluma yattım kitap okuycam gene yolladı köpeği yanıma. Tabi ben kitap okuduğumdan farkında değilim birşey ayağıma değdi. Islak burnuydu. Tabi benim çığlığı basmamla yerimden fırlamamda bir oldu. Köpekte nasıl havluyor. Çocuk geldi köpeği alırken gene pardon dedi. Bende madem sahip çıkamıcaksın neden yanında getiriyorsun diye bağırdım eşyalarımı topladığım gibi kendimi eve attım. Adam manyak ya köpeği üstüme salıyor konuşmak için ısırttırcak :S:D

0 yorum:

Yorum Gönder