Sayfalar

5 Kas 2011

CARD35

İzmir'de hazırık okumaya başladığım ilk hafta anladığım şey bütün zamanımın boşa geçtiğiydi. Malum 2. öğretimim akşam 18-21 arası dersim olduğu için tüm gündüz boşa gidiyordu. Bende part-time iş yapıyım dedim. Önce bornova küçükparkta cafeler sokağında bi işe başvurdum adam bana kapının önünde durup buyurmazmısınız diyceksin dedi. Zaten bornova küçük park cafeler sokağını biliyorsanız yapıcağım işide anlamışsınızdır. Ben 2-3 kere gitmiş olmama rağmen az sövmedim içimden onlara. Yoldan geçen adamı bile kolundan tutup cafeye sokar o herifler bayanlar ( çifte standartın dibine vurdum). Neyse mevzumuza dönersek sövülmek istemediğimden adama ben kapının önünde duramamkiiii dedim oda bana yollan o zaman dedi :D. İlk iş başvurumda aldığım tepkiden dolayı iş umudumu kaybettim derken facebook saolsun izmir etkinleri sayfasında bir ilan gördüm. Part time tanıtım ve reklam işi yanlızca ege üniversitesi öğrencileri alınacaktır diye. Neyse aradım numarayı gittim konuştuk aynı gün başladım. İş şu ; card35 diye bir olay var-ki onuda ayrıntılarıyla anlatıcam- bu olayı satıcaz. Card35 dediğimiz olayda İzmirdeki belirli bar club ve restorantlarda indirim sağlayan bir kart :D merak edenler www.izmirdeysen.com 'a girip bakabilir. Bu kart 10 tl. Aslında para değil ama gelin görünki gün geçmiyor ki bahanelerin sonu bitmiyor. 2 hafta bu işi yaptım duyduğum yalan ve bahanelerin bini bin para :D anlatıyorum tam para kısmında başlıyor bahaneler ''yea zaten evin elektiriğini bana kitlediler'', '' dün çok içmişim inan param yok olsa zaten çok mantıklıymış neden almıyım'' , '' benim gece hayatım yokki evden çıkmıyorum ben valla bak''
Hele bi diyolog vardı onun sonunda kartı sattım :D
çocuk: ama benim param yok zaten aileminde durumu yok
ben: saatine bakabilirmiyim
çocuk: nedenki ??
ben: bi bakıcam 5dk
çocuk: tamam al bak
ben: yaw senin ailende maşşallah yememiş içmemiş bu saati almış heralde200tl nin üstünde bu saat be :D
çocuk: hadi ya çakmadır o
ben: yoo değil gayette orjinal
çocuk:yemedi diosunn
ben: ı-ıh
çocuk:kart ne kadar demiştin
ben: 10tlcik :D:D:D

Çok değişik insanlar çok değişik bahaneler gece hayatım yok diyen adam hergün clubta bi gün denk geliyim çok fena satacam. Bitaneside yaa yanımda para yok sen hangi sınıftasın kesin alıcam dedi :D 1 hafta sonra bi yerde otururken sıkıştırdım hani alıcaktın diye aa unutmuşum hadi ver dedi :Dçok salak saçma diyologlar.

Dolandırıcı bir topluluk öğrenci milleti yıllarca insanların duygularını sömürdüler öğrenciyim lafıyla hatta dyguları yetmedi cüzdanlarınıda sömürdüler indirimde aldılar. Ama sorarım size hiç işte çalışmadan gezip eğlenen ama aynı zamanda her ay parasını alan başka sınıf var mı ? Bana öğrenci milleti fakir demesin kimse onu anca esnaf anne baba yer bi öğrenci yemez..

Kimi Daha Çok Seviyorsun ?

Çocukluğumda annenimi daha çok seviyorsun babanı mı sorusunu ikisinide diye cevaplarken; çocuğun anne baba gibi çıkarsız sevemediğini akıl başa gelince anladım.Örneğin; ergenlik döneminde babaya bir isyan,psikolojisi bozulmasın diye herşeye göz yuman anneye büyük bir sevgi varken; üniversiteye gelindiğinde, en çok ihtiyaç duyulduğu anda para gônderen babaya çoşkulu bir sevgi doğar. Hatta bu sevgi " Aslan babam benim bee" feryatlarıyla halka duyrulur. Yanlız bu duyurunun sonlarına doğru ses biraz kısılır. Çünkü; etrafta borç alıpta vermediğin insanlar, 2 aydır kapıdan çıktığın anı kollayan ev sahibi, beleşçi ev arkadaşı olabilir. Burdan anlıyoruzki küçükken politik cevaplar veren çocuk çirkin yüzünü gün gelince gösterecek. Bu durumda napıyoruz; ikisinide diyen çocuğa hadi ordan diyoruz, "benim sevme şeklim bu bahanesiylede iki şaplak atıyoruz kii kendine gelsin.