Sayfalar

11 Ağu 2009

Ah Şu İnsan Beyni

Yaz geldi bizim evdekilerin beyni sulanmaya başladı. Bu su sebiri denen kavram neden sadece bünyesinde su taşır neden meyvesuyudur gazozdur almaz. Havaların sıcaklığından olsa gerek beyindeki tepkiler ve sinirlerle evde ne bulunduysa buzluğa ( bakın buzdolabına değil buzluğa) atılıyor. Çıldırıcam sosis buzlukta sabah kalkıyorum bi kaşarlı sosis yapıcam oda ne.. Sosis buzluğa konmuş kesemiorum. Kadınbudu köfte buzlukta dişim kırılıordu yerken. Kesmiyor artık bulzdolabının verdiği soğuluk. Geçen gün abim gazozu koymuş. Kapağı kafamda bitti. Havayı aldığı an 3 2 1 bummm kafam gözüm gazoz oldu. Fişini sökü vercem artık. Meyve suyunu koymuş buzluğa aldım bardağa löp löp iniyor aldım elime bi kaşık karhelvası niyetine yedim. Ama gına geldi artık sular buzlu herşey buzlu hayat buzlu. Kışı özlemem asla diyorum ama özleticekler illa..

0 yorum:

Yorum Gönder