Sayfalar

2 Ağu 2009

Reklamlar

Şimdi reklamlar.. Her zaman iyi olmayan reklamlar. İnsanların abarttığı reklamlar. Aslında reklam her zaman çok önemli olmuştur. Sadece bir ürünün değil insan reklamıda öyle. Hatırlarım orta okuldayken okula yeni bir kız gelecekti. Bir arkadaşı tarafından bunu biliyorduk. O çocuk aslında kızın bi nevi reklamını yapıyordu. Ve aslında gelecek normal , sıradan bizim gibi bir insanken birden efsane oluverir. Çok iyi hatırlıyorum gelen kız hakkında duyabileceğim herşeyi duymuştum. Bir destan gibi duyan herkes kendinden birşey katıp anlatıyordu. Gelen kız niteliksiz bile olsa kimse onu görmüyor hayallerde ki yarattığı kıza bakıyordu. Bu yüzdende eğer bi okula yada bi ortama yeni giriyorsanız muhakkak sizden önce adınız duyulmalı. Reklamı bulan insanda burdan esinlenmiştir heralde. Bir reklam var şu an gündemde olan. Tofita reklamı.. ''Çilekle limonu karıştırdık imkansızı başardık'' sloganıyla :D yorumlarda da inanamıyorum tuzluyla tatlı nasıl olur. Bu da merak bir reklamın sunması gereken öğe. Merak edilsin yeter bunla ilgili bi karikatürüle hemen sunıyimm ===>

Aslında imkansız felan değil. Zaten reklamı gördüğümde de verdiğim tepki ''Len bi git'' oldu yıllardır beni tanıyanlar bilir elmayı tuzluyarak yiyen ve reçelle yoğurtu karıştıran bir insan olarak hiçte merak etmedim yada şaşırmadım. Tabi her zaman işe yaramaz ama bir istisna olduğum düşünülürse çok iş çıkar bu reklamdan. Yorumlarınızı bekliyorum :)))

0 yorum:

Yorum Gönder