Sayfalar

8 Ağu 2009

İsim Meselesi

Çok mühimdir isim. Hep inanmışımdır isimlerimizin anlamlarını taşıdığımıza. Mesela ben ismimin bütün anlamlarını barındırırım bünyemde. Ve çoğu tanıdığım da da böyle gördüm. Bu yüzden küçükkenden düşünmeye başladım çocuğuma koyucağım isimi. Sadece anlamı değil birde dalga geçilecek bir yanı olmaması lazım. Çünkü küçükken en çok yaşadığınız olay isminizle dalga geçilmesi. Zamanında eceye ace fahriye fare merveye meyve diye az söylemedik. Bide şık olmalı kimsede olmamalı. Tabi bu eski düşüncelerim. Bazen bakıyorum ailelere oğluna mehmet kızına fatma oğluna ahmet kızına ayşe koymuş. Hiç düşünememiş adam ya:D Ama en iyisi kafan rahat. Sonra bide eğer birden fazla çocuğun varsa isimlerin birbiriyle bağlantısı olması lazım. Sanki öyle olunca kardeş oldukları anlaşılıyor. Soyisimleri değil isimleri çok önemli. :D Artık gülüyorum sadece bence çocuk kendi ismine kendi karar vermeli. Yada kızılderelilerde olduğu gibi kendi ismini kendin almalısın. Eğer sürekli geğiriyorsan geğirenboğa denmeli sana :D Böyleliklede anne babayı kurtarırsın dertten. Çünkü bu olayın en tehlikeli kısmı - ki onu sona sakladım- Anne baba adını vermektir. Aile eğer iki çocuk istiyorsa o zaman sorun deil birine birinin ailesinden diğerine diğerinin ailesinden isim konulur. Ama eğer 1 çocuktan fazlasıyla olamaz diyorsa yandı çocuk. 4 isimli birşey olur artık bi ailenin ailesinden gelen isim bi anne babanın karar kıldığı isim bi dier aileden gelen isim bide soyisim. Mehmet hamdi berk özdemir gibi bişey çıkar heralde ortaya. Bu sorunları aşmalıyız artık daha büyük sorunlar var. Dünyanın sonu geliyor. Biz hala isimde kalmışız. Kafaya koydum ya ahmet ya ayşe koyucam :D. Bu kadar basit yav..

0 yorum:

Yorum Gönder