Sayfalar

5 Ağu 2009

Ahh şu tatil

Yaz tatilindeyim ve evimdeyim. Tatile gittim geldim 20 gün ama 3 ayın 20 günü tatile gitmek yetmiyor. Aslında konu çok ilginç. Eskiden yaz boyu tatilde olurdum. Ananemin yanında kuşadasında. Ve günlerim o kadar güzel geçmesine rağmen keşke bir an önce okullar başlasa derdim. Şuan evdeyim ve yazın bu kadar çabuk geçmesi beni korkutuyor. Evden çıkmadığım için hangi günde olduğumuzu bile bloguma girince öğreniyorum. Ve günler çok çabuk geçiyor. Aslında düşününce insan sıkılınca günler geçmek bilmez ama eğlenirken günler çok çabuk geçer ve hiç bitmesin istersiniz. Yanlış bu böyle değilmiş bunu ben keşfettim. Çok büyük iş başardım :P
Açıklamaya başlıyayım. Ben yaz tatilini evde geçirdiğim için tatil çok çabuk geçtiğini düşünüyorum. Bunun nedeni verimsiz bi tatil olmasından. Yani tatilim evde geçiyor yani tatili boşa harcıyorum. Bildiğimiz cebimizde para vardır hiçbişi almayız ama gider gibi birşey bu. Tatilim bitiyor zaman geçiyor ama ben sap gibi evde oturuyorum. Halbuki kış gelicek okul başlıycak ve ben bu boş geçen zamanıma acıycam keşke canını çıkarsaydım diycem. Diğer taraftan tatildeyken tatilin zaten canını çıkardığımdan rahatlıkla okuluma gidebileceğimi hissediyorum. Ve okulumu özlüyorum. İdda ediyorum insan sıkılınca zaman daha çabuk geçiyor :D:D Hipotezimide kanıtlamış bulunmaktayım..

0 yorum:

Yorum Gönder