Sayfalar

15 Ağu 2009

Duş

Çok takıldığım bir olay sizlerle de paylaşmak istedim. Duşa girdiğinizde güneş enerjisi olanlar bilir yada şohpenlerde de aynı şey oluyor galiba neyse herkes bilir. Biri sıcak su açtığı anda eğer duş almaktaysanız su buz olur. Yani bugüne kadar hep böyleydi. Bende hep duştayken çığrınırdım kapayın muslukları diye. Meğersem öyle değilmiş. Evde yanlızken de aynı şey oluyor. Ilıştırıyorum suyu giriyorum duşa birden sıcak olabiliyor yanıyorum. Soğuğu sonuna kadar açıyorum ılıştı diyip tekrar altına giriyorum 2dk geçmiyor bu sefer buz gibi su. Yani artık güneş enejisinin önünde bi adam var oyun yapıyor diye düşünmekten kendimi alamıyorum. Bi gün çıplak demicem çıkcam çatıya çarkına sıçıcam ha eğer okuyorsan kendine gel yoksa ben getirmesini bilirim. Ne bu be. Bi ayarımızı bulamadık!!

0 yorum:

Yorum Gönder