Sayfalar

23 Ağu 2009

Döndüm..

Tatil sona erdi denemez kısa bir aradan sonra tatilime devam edicem ama söz verdiğim gibi 10 gün içinde döndüm. Tatilimin nasıl geçtiğinden bahsedelim çünkü bugün bir yazı daha yazamıycak derecede kötü hissediyorum.. Tatilim farklı geçti. Farklı diyorum çünkü iyi değildi ama kötüde değildi. Sanırım çok yanlızdı. Bir kız grubun birde erkek grubum var ve hala unutamadığım eski bir sevgilim var ve bu 3 şey beni güzelçamlıya bağlıyordu ama hiçbiri yoktu. Bugüne kadar güzelçamlıda kötü günlerim olmuştu. Ama onları örtbas edebilecek kadar iyi günlerimde olmuştu. Kız grubumdan biri ki 3 kişiden oluşuyoruz. Didime gitmişti. Ümran oluyor o şahıs.. Diğer arkadaşım damlaysa farklı bir kız. Sırf şişman olduğunu düşündüğü için denize girmeyen bir kız. Ama şişman olmadığına emin olabilirsiniz. Hemde hiç değil bi gram göbek varsa top oliyim ( Ben kızım ve top olamam :D ) sıradan kız depresifliğini biraz aştığını söyliyebilirim. Bu yüzden benimle denize gelmedi. Erkek grubuma gelirse o baya bir kalabalık. İlk günün efeyle gökhanın kazığıyla başlaması nedeniyle onlardan da uzak durdum. Size şöyle açıklıyım benim en son görmek istemediğim biriyle aynı ortama girmeme neden oldular. Ve hala sevdiğim eski sevgilimse yoktu. Onunla geçen sene güzelçamlıda tanışmıştık ve ben onsuz oraya ilk kez gidiyordum. Ve çok acayipti. Ben çocukluğumdan beri güzelçamlıya tapıyorum. Ama bu sefer bana sadece güzelliğini bahşetti ama mutluluk değil. Güzelliğini verdi dememide şöyle açıklıyım. Güzelçamlının havasından ve denizinden - ki benim inancım - olsa gerek. Denizin tuzundan gözlerim yeşil oluyor güneşin verdiği yanık ten çok yakışıyor ve hem denizin ve havanın nem oranından saçlarım taramasamda şekle giriyor. Yine denizin verdiği birşey yüzümde bir tek pürüz kalmıyor. Evet bunlar her zamanki gibi oldu ama bir diğer şey ben orada hep mutluydum ve dönerken hep buruktum. Ama bu sefer.. Sanırım dönmeyi istiyordum. Tatil boyunca kitap okudum telefonum çalmasını bile umursamadan. Aslında bu kötü geçmemesinin nedeniydi. Kitaptaki kahramanla o kadar içli dışlı olmam gerçek hayattan kopmamı sağlıyor. Ama şuan yanlış birşey yaptığımı düşünüyorum. Ben çok fazla konsantre oluyorum. Bu sefer bir seri okudum. Gerçi 6 kitap okudum ama son okuduğum 3 kitap seriye aitti ve serinin 2 kitabı daha var ama eylülde çıkıcak daha türkçeye çevrilmedi. Daha öncede kitap merakımı okuduysanız eğer o seri çıkana kadar kendimi berbat hissediceğimi biliyorsundur. Ve çok kötü bir yerde kaldı. Sanırım 4 gündür uyumadığım içinde kendimi kötü hissediyorum. Sanki uyku ihtiyaçlıktan çıkmış gibi gözlerim kapanmayı reddediyor. Gözlerimin altındaki mor halkalarda cabası. Sizlere verdiğim sözü tutamadım orda hergün yazıp buraya geçiricektim. Ama kitaplardan vakit kalmadı ilk 2 gün bişiyler yazdım ama sonra bıraktım. Ama aklımda çok şeyler dönüyor. Bugün uyuyabilirsem yarın hepsini size aktarıcam. Sağlıcakla kalın. Ve benim gibi mutsuz olmayın.

0 yorum:

Yorum Gönder