Sayfalar

24 Ağu 2009

Ananem Ve Pörsümüş Çetesi

Ananem ve moruklar çetesi. Benim kankiler. Adada takıldığım insanlar. Çok olgun olduğumdan genelde 50-60 yaşlarla takılıyorum.:D:D Dalga geçmiyorum bildiğiniz takılıyorum. Okeydir,konkendir hep onlarlayım. Ben tam bir sabır misaliyim. Neden derseniz. Bir okey macerası anlatıyım size. 4lü grup şöle ; Hacı(sevinç) teyze/nine, umman ( aslında ümran ama umman diyorlar nedenini çözmüş değilim) teyze , ananem (güler) ve ben . Muhteşem 4lü her gece buluşur. 101 oynuyoruz çünkü 34 bilmiyorlar. Hacı teyzeden başlıyalım. Ona 15 diğerlerine 14 dağıtılıyor. Ben diziyorum gidiyorum bi su içiyorum iki televizyon bakıyorum geri geldiğimde hala diziyorlar. Ananem otur oturduğun yerde kalkıpta bizim taşlarımıza mı bakıyorsun diyor. Tamam diyorum oturuyorum. Neyse sonunda hacı teyze atıyor. Umman teyze boynundaki gözlüğü takıyor burnunun ucuna bakıyor ne attığına eline alıp yok ya bu işime yaramaz diyor iki saat hacı teyzeye bir adam gibi bişey atsan bitarafımı kırarım diyip taş çekiyor . O taşada burnunun ucundaki gözlükle bakıyor. Ananem hadi fızlı fızlı oynayın diyor. ( ananem oldum olası hızlıya fızlı demiştir. kendisi tez canlıdır.) Umman teyze başlıyor mırlamaya aman bea napiyim ben şimdi bu yeşil 8'i nereye koyucam diye neyse şükür ki oda işini hallediyor. VE taşını atıyor. Ananem alıyor gözlüğü burnunun ucuna aynı umman teyze mod umman teyzeye bu değil başka rengi diyor :D Neyse bana gelene kadar 1 saat geçiyor ve gece başladığım yanlızca 1 eli sabah bitiriyoruz ve herkese 20 vermiyorum 2 veriyorum :D başlarken. 20 versem günlerce kalkamıycaz. :D Ananem ve pörsümüş çetesiyle maceralarımıza devam edicem sonra :D...

0 yorum:

Yorum Gönder