Sayfalar

12 Ağu 2009

Hayat Kelepçesi= Diziler

Evet dizilere bu ismi taktım çünkü hayatımızı yaşamamıza mani oluyor. Canım çok sıkılıyor dışarı çıkmak istiyorum annem yook olmaz bugün dizim var. Eskiden bu dizilerin özeti olurdu salı kaçırsan perşembe izlerdin. Artık o da yok treni bir kaçırdın mı tut tutabiliyorsan. Ben hiçbir diziyi baştan sona kadar takip edemedim. Çünkü bir oyun daha var. Bütün kanallarda dizi var ve aile fertleri yaşlarına göre zevkleri farklı olduğundan seçtikleri dizide farklı kanallarda oluyor ve benim şansıma hepte aynı gün oluyor. Evin en küçüğü olarak tabi bana susup su içmek kalıyor böle soğukçana. Aslında sevmiyorum öyle dizi beynini. Öyle bir beyin ki tam en heycanlı yerinde bitiveriyor. Devamı haftaya damgasınıda hemen arkasından gelecek olan reklamda görüyoruz. İşte o zamanlar artık elimde ne varsa atasım geliyor. Ama en kötüsü bu değil reklam diye bi kavram var. Anlıyorum reklam yapılması gerken birşey ama 7dk reklam mı olur ya. Bütün dizi konsantrayonum dağılıyor hayata dönüyorum. Bir olsa iki olsa neyse 5-6 kere giriyor. Diziyi daha az izliyoruz valla. Şu rejileri yakalıcam bi gün taksimde filan fena olucak. Uyarıyorum bak burdan sonra karşılaşınca söyleseydin hallederdik abla ne sinirlendin bu kadar demeyin. Sırf bu reklamlar yüzünden cnbc-e izlemeye başladım adam dinizinin 2 bölümünü veriyor ondan sonra reklama giriyor oda 2dk . Bu seferde tut gari tuvaletini :D. İlginç bir dizi var 24 diye. Dizinin teması gerçek hayyattaki zamanla ilerliyor. Yani senin saatinde 1dk geçerken dizidede 1dk geçiyor. Her bölüm 1 saat 24 bölümde bir bir gün bitiyor. Ben daha 10 bölüm felan izledim yane daha günü ağartamdık. Hadi bakalım kısmetse bu yıl :D. İşte ben buna hayatın her dakkasını dolu dolu yaşamak derim adam bi saat süren bi bölüm yapıyorsa işte beyin işte hayat doldur doldurabildiğin gibi :D Yanlız arada tualete gitmeyi unutmayın.

0 yorum:

Yorum Gönder