Sayfalar

1 May 2011

Yeni Yakınmış Pantolona Mektup

Sevgili yeni yıkanmış pantolon,

Sevgili dediğim için hemen bi tarafların kalkmasın hiçte sevmiyorum seni. Öncelikler geçen günki inatçılığın beni çok yaraladı. Şunun şurasında içine giricem insan o kadar kıvrandırılmazki ya. Tamam tertemiz ak pak oldun ama içine girsem kirlenicekmisin. Bak ne kadar zorda olsa biz ikimiz olmassak olmazız ben sensiz (donsuz) sokağa çıkamam, seninse ben olmadan bi anlamın olmaz bit pazarına düşersin valla. Bırak şu inadı barışalım. Hem böylece bütün yeni yıkanmış pantolonlara örnek olursun yeni bir devir başlar kimsede pantolonundan nefret etmez, yada her yeni yıkanmış pantolona giremeyen insan şişmanladım bunalımlarına girmez. Sende biliyosun bende bizde bi sorun yok bütün gancıklık sende. Bak ben bi adım attım sana bu mektubu yazarak seninde yardımlarını bekliyorum.

İmza: Sahip

0 yorum:

Yorum Gönder