Sayfalar

14 May 2011

Atma Sanatı

Geçen sene sanırım filozoflar ve tuvalette hakkında yazı esasında oluşan bir teorem atmıştım ortaya attım tuttu :) Ben olabilir dedim ve olmuş Yunan döneminde adamların tuvalet delikleri yanyanaymış ve tuvalete çömeldikleri esnada tartışıp en parlak fikirleri üretirlermiş varan 1 :D

Buraya değil ama faceme''püskevit nedir yaa o kaç yıllık püsküvüt'' dedim. Bahçeli bi dahaki konuşmasında biz püskevite püsküvüt demeyide biliriz dedi :D Ben bisküvi desem bisküvi demesinide biliriz diyebilirdi ama benim 6. hislerim beynen yaydığım enerji adamın ağzını bozdu :D varan 2

Gerçi ben kendimi bildim bileli böyleydim biz türkler asla bilmiyorum demeyiz bilmiyorsak sallarız :D bide öyle bi sallarız ki kitabı yalamış yutmuş gibi kendinden özgüvenli böle acaba der gibi de değil sonrada bilen birine denk geldikmi şapa(şapın anlamını da dün öğrendim ama kullanmakta ısrarlıyım :D) otururuz ama vazda geçmeyiz o çok bilen abiye bile hatalısın deriz :D bende o bilene denk geldiğimde hep onaylandım işte doğru diyor şu tarihte şu oldu vs o an bende bi havalanma artık hızımı gazımı alamama attıkça atma :D geliyor.
Ama sonuçta tarihte isimleri ilk koyan adam da ki bu konu beni hep şaşırtmıştır mesela neden muz muz da elma değil bunu hep düşünmüşümdür o adamda beyinde bitirmemişmidir olayı sonuçta kimse ona öğretmedi adam attı tuttu yani
Sonuç bölümüne gelicek olursak benim gibi felsefe dersinden nefret eden bi insanın bile sevdiği bi konu olan bilgi felsefesinin bir bölümünde bilginin sonradan oluşmayıp zaten akılda olması ve hatırlama yoluyla gelme olayı var benim gibi tembel bir insanda bu olayı tabikide destekliyicek ve inanıcak atıyorum ama hatırlıyorumda atıyorum arkadaşım haybeden sallıoz ama haybe boş değilki artık haybede neyse :D sağlıcakla .. :D(yanlış yazdığımı hissediorum ama haybeden geldi valla)

0 yorum:

Yorum Gönder