Sayfalar

30 May 2011

Reklamlar 4

Fanta mandalin reklamını yapanlara değilde manganın gerizekalı durumuna düştüğüne acırım ben. Neden derseniz bu konser insanlığın unuttuğu bir adada mı yapılıyor ? Arkadan bi elemana ver bi 20lik alsın sana bakkal-marketten 2-3 tane ne diye konserini bölüyorsunda çocuktan istiyorsun tamam canın çekti ama o kadar şey verilir mi israf dinimizce günah aman diyim tayyep görmesin kaldırır valla fantayı mangayı..
Algida in love'ın reklamında ''demek yumuşacık bir kalbin var'' diye soruyor kız çocuk ''tabii'' diyor 1 ben o kadar iğrenç bir tabi diyişi duymadım 2 tabii denmez evet , doğrudur felan denir tabi ne oluo orda. Bu arada o kıza o çocuk olmuş mu ayıyla bile daha çok yakışıyor kız :D Kendinize çeki düzen verin canım..
Bütün uyuz olduğum reklamlar bi yana aslında ben reklam seyretmeyi severim mesela eskiden reklamlar 7 dakikaydı ya bana hiç koymuyordu. Seviyordum çünkü şimdi 4dk oldu 1 dizi ikide birde reklama girio ondan bişi anlamıorum 2 reklam cabukcak bitiyor ondanda bişey anlamıyorum her hareketiniz out .. (bgn iki nokta koyma''nın buluş yıldönümü)(yalan söyledim)

0 yorum:

Yorum Gönder