Sayfalar

17 May 2011

Yeni Telefon

Babam bana yeni bir telefon aldı. Beğendim güzel hani ama numaralarım silindi telefona kayıtlıydı 3 yıldır aynı telefonu kullandığımdan ama hani 3 yıldır kullandığım telefonda fena değildi samsung f480 di şimdiki samsun gt-s3353 neyse olay o değil 1 şimdi telefon klavyeli benim tırnaklarımda çok uzun kullanmak zor oluyor ve numaralarım yok sürekli msj atan insanlar msj atmaz oldu ya sırf tel değişti diye yapıyorlar bunu biliyorum halbuki kitap okumaya yaa alt yazılı film izlemeye başlasam hemen msj atarlar. Aslında bende böle bir durumda direk elime telefon almalıydım. Hani asansörde kalanlar uygunsuz bi davranışta bulununca kapı açıldığından uygunsuz davranılar ya o misal evet ben kesinlikle kitap okumalıyım.. Bekleyin bir kitap okuyup geliyim..

0 yorum:

Yorum Gönder