Sayfalar

20 May 2011

Kuaförler

Kuaförlerin dünyasını anlıyamıyorum. Ne derseniz tersini yapıorlar hayır usta benim sen karışma demenin bir değişik yolu mu bu anlıyamadım. Her gidişimde Ucundan aldırmaya gittiğim saçı 2 karış keserler bi gidişimde adama küt istiorum bildiğin kulak altında kes diyorum omuzda kesio Allah'ım küt istiyorum diyorum. Yok bak çok pişman olursun biraz daha düşün öyle gel diyor. Hayır uçundan al desem oğlan çocuğu etcek beni hiç pişman olcağımı düşünmücek küt isteyince üzülürsün diyor. Bide hani saçıma dokunuşundanda huylanıyorum. 2 saat izlio bi şöyle bakıo bi böyle bakıyor tırsıyorum. Kanal D deki bana herşey yakışırda kadınların son yarım saati kalıo saç yaptırmak için ve çok rahat yetişiyorda ben geçenlerde bi maşa yaptırdım oturmaktan kaba etim acıdı. Hayır bana mı bu muamele anlamıyorumki. Neyse eylemdeyim tam 1 yıldır kuaföre gitmiyorum gitmiycemde bi defolun gidin be kuaförler ..

0 yorum:

Yorum Gönder