Sayfalar

24 May 2011

Yan Etkiler

İlaç kutularının içinden çıkan kağıtları her seferinde ilgiyle okumuşumdur. Ama anlıyamıyorum neden derseniz size şöyle bir açıyım olayı. Dolorex(ağrı kesici) drajeli filan herkes bilir hele benim gibi hap yutmakta zorlanan biri çok iyi bilir :) Yan etkilerinde yazanlar ; baş dönmesi, baş ağrısı, deri dökülmesi ?? Ben hapı başımın ağrısını kessin diye alıyorum yan etkisine bak. Veniba(sinirsel bir ilaç) bunu herkes bilmez benim gibi kafası fazla çalışanlar(delinin yumuşatırlmış hali) bilebilir. Yan etkileri zaten bi sayfada benim özellikle parmak basmak istediğim etkileri ; sinirsel bozukluklar, Şiddete eğilimlilik, intihar etme isteği ( özellikle buna değinmek istiorum intihar etme isteği olan insanlara da verilebilen bi hap) .. Ama ağrı kesici içince başımın ağrısı geçio ve delilerdede bu hap işe yarıo o neden diye sorarsanız size kısacası teoremimi anlatabilirim. Bu ilaçlar bi ay içinde ( bütün ilaçlar için geçerli) bağımlılık yapar. Mesela 1 hafta boyunca ağrı kesici aldın o baş ağrısı durmaz artık, hele bu veniba gibi haplarda hapı bıraktığın anda sinirsel bozukluklar (örnek kahkaha atarken gözlerinden yaş boşalması bizzat yaşadım) başlıyor. Ben mesela 2-3 gündür ağrı kesici alıorum her allan günü başım ağrıo günde 2ye çıktı resmen. Adamların oyunu basit derinlemesine inersen virüsü virüslen dövüştürüoruz ama aynı virüslen iyleştirici bişey yok. İlaç dediğin olay geçicidir onun için herkese anane yöntemlerini tavsiye ediorum başın ağrıyomu arkadaşım ilaca sarılcağına annenin dizine yada arkadaşının otur başını ovsun eşarpla sıktır öle gez karanlıkta uyu felan. Ömürden ömür çalıyor bu ilaçlar. . (tamamen teoremdir hiçbir kanıtım yok. )

0 yorum:

Yorum Gönder