Sayfalar

30 May 2011

Geyik Yapalım mı ?

Bir kaç gündür ananemde(yanlış yazdığımı biliorum beni örnek almayın) kalıyorum bel fıtığı var yataklara düşmüş ona bakmaya gittim. Ev işi yetmezmiş gibi bide özel dersler başladı günde 250-350 arası ödev var edebiyattan :) Aslında iyi oldu sene başından beri hiç çalışmadım bi haftada 2 kitap bitcek 4 günde biri bitti şimdi ikincisi yarıladı hoca gelmeden ikincide bitcek adam haftada bi gelip her hafta 2 kitap ödev vercekse zaten 56 da 56 garanti :D hayır benimde bi huyum vardır tamam yapıcam dedimmi yaparım adamda çok iyi hayır yapamam diyemiyorum. Neyse başa gelen çekilir. Size bir günümü anlatıyım; Sabah 10.30 gibi kalk kahvaltı hazırla kur kaldır yıka pazar alışverişine git( domates biber patlıcan :D) onları al eve gel evde geçmiş olsuna gelen misafirlere çay koy bebekleri varsa bacakta hop hop yap :D sonra onlar gidince ( hasta ziyaretinin kısası makbul) öğle yemeği (dünden kalmış yemek olur genelde yada kısır fln ) yap kur kaldır yıka sonra bi duşş(ohhh) sonra ders başına 3-4 saat ders çalışş sonra yemek yap akşam yemeği için kur kaldır yıka ondan sonra bi çay koy sonra otur bi dizi izle sonra ananemlen okey oyna meşur lafı '' Beni okey oynarken gören hemen iyleştinmi diyor benim problem kafada değilki belde'' ondan sonra bi meyve getir onları yiyek onun bılaşığını sabaha bırak artık öldün :D sonrada yat zıbar harbiden hayat zormuş :) bu arada twitterda alpay erdeme bişey yazdım retweetlemiş bi sevindim bi sevindimm :) bide bayadır reklamlarla ilgili yazı yazmıyorum ne zamandır yazıcam yazıcam nete girene kadar unutuyorum unutturmayın en kısa zamanda yazalım.. Kendinize cici bakınn :)

0 yorum:

Yorum Gönder