Sayfalar

6 May 2011

Küçücükken..

Ben küçükken dersem haksızlık olur zaten küçüğüm onun için küçücükken :) ben küçücükken ve ilkokuldayken hep pembe kalemlerle pembe defterlere özenerek renkli kalemle yazı yazan kızlara özenirdim. Ama hiç olamadım. Sonra böle iri iri yuvarlak düzenli ve hep aynı şekilde olan yazıları yazmayada özenirdim. Ama hiç yazamadım. Benim yazı yazma şeklim yanımda oturan insana göre değişirdi. Yanımdaki nasıl yazıosa öyle yazarım hiç bi öncekinin aynısı olmaz yazılarım hep farklıdır bu yüzden küçücükken öğretmenim benim ödevimi hep başkasının yaptığını düşünürdü. Çünkü sınıfta sıra arkadaşımın evde annemin yazısını taklit ederdimm :) Hiç grafolojiden karakterimi anlıyamadım.. Bi gün lan dedim s.ktiret bide kendi yazını ara. Aradım buldum ama pişman oldum. Ve o günden beri hep kendi yazımla yazıorum. Berbat bişey hani her sınıfta bir ''bakkal defteri'' olur ya işte bizim sınıfta o defterim sahibi hep ben oldum.. Genelde erkekler olurdu ama kızlarında yazıları kötü olabiliyoo. Lise hayatıma gelince tuttuğum tek defter matemaik defteti olduğundan hiç sorun yaşamadım. Ama haksızlıktı ben hiç aşk mektubu yazamadım hep okuyamaz diye düşündümm. Ama yazı yazmayı seviyorum ve iyki internet var :)

0 yorum:

Yorum Gönder