Sayfalar

19 May 2011

Paranoyak Hareketler

Öncelikle toplumumuzun kanaya yarasına yara bandı yapıştırmak istiyorum (bunu hep söylemek istemişimdir) ama bu öğrenci konumunda olduğum için pek mümkün olmadığından şimdilik parmak basabilirim( yeni erik yemiş tuzlu parmak :D) Her Perşembe çıkan uykusuz dergisi Aydının Nazilli ilçesine Cuma günü geliyor!! Neden neden neden (halbuki bende bi hafta bekliorum yani çünkü cumadan cumaya gelior , perşembeden perşembeye gelseydide bi hafta beklicektim) neyse konu bu değil zaten ben yinede her perşembe markete gittiğimde bakıyorum ve bugün baktığımda gırgır-leman-penguen dergileri ''beni okumadın'' ''beni okumadın'' diye bağırıyordu. Etrafıma baktım kimsenin bakmadığına emin olunca bir adet penguen çektim. 3 poşet alıp en içe koydum koşarak eve geldim odama girene kadar açmadım. Kimse görmemeliydi taa kii annemin manalı bakışlarıyla karşılaşana kadar sanki gözleri bana '' uykusuzu nasıl aldatırsın'' der gibi bakıyordu sonra ''-salça aldın mı ?'' dedi ve bende normal hayata döndüm amaan okumuşsam okumuşumdur kime ne hem Ersinle memo penguen de yazmadı mı sanki huh diyerek yatağıma uzanıp pengueni okudum. ama yinede yarınki uykusuzu merakla bekliyorum.. I <3 UYKUSUZ

0 yorum:

Yorum Gönder