Sayfalar

6 Mar 2011

Doğum Günü ..

Bugün benim doğum günüm her sene olduğu gibi yağmurlu bi hava ve dünyanın en kötü doğum günü.. İnsan doğum gününde çok mu duygusal oluyor yoksa benim her doğum günüm iğrenç olduğu için mi böyle geliyo.. Bgnkü tek hediyem kendi kendime verdiğim dershaneye gitmeme hediyesiydi.. Hiçbi pastayı üflemedim hayatımda ilk defa doğum günü kutlamadım.. Aldatıldım bi kere bi kişi tarafından deil bi çok kişi tarafından en sevdiğim insanlar bana yalan söyledi beni kandırdı yüz üstü bıraktı.. Ben hiç yanlız kalmayı sevmedim annem çalıştığı için küçükken hep okuldan geldiğimde ev boş olurdu 4 saat evde tek olurdum ve nefret ederim haftanın 3 günü annem nöbetçi olurdu ve ben bundan da nefret ederdim bi abim vardı ama hep pc başında oturduğundan evde varlığı yokluğu bir olurdu.. Tek başıma tv izlemekten nefret ederdim
erkenden uyurdum yanlızlığımı hissetmediğim tek zamandı uyku.. Bü yüzden ne zaman mutsuz olsam uyurumm.. Şuan çok mutsuzum her sene olduğum gibi ve yamlızım..

0 yorum:

Yorum Gönder