Sayfalar

2 Mar 2011

...

Bir süre düşündüm insanlar kendi seslerinden kaçmak için ne yapar diye.. Sorun kalabalık yada etraftakilerin ne dediği umrunda olmadığı zaman kendi iç sesin rahatsız etmeye başlar.. Bu evreye gelmek uzun sürer çünkü hiç bir zaman iç sesini duyabilecek kadar yanlız kalmazsın.. Ben bu yaşta nasıl mı yanlız kaldım ? Ben hiç yalnız kalmadım.. Ama uzun zamandır kendimi toplumdan soyutlamış sosyopatlardan biriyim.. Tam anlamıyla bir sosyopat değil belki, görünüşte sosyal ama bana göre sosyopat.. Artık insanların ne dediğini duymuyorum çevremdekilere önem vermiyorum.. İnsanları sevmiyorum hepsi kötü niyetli.. Ve bana iç sesimden başka hiçbir şey kalmadı.. Peki onu nasıl susturucam ? Anladığım kadarıyla her insanın kendine has yöntemleri var kimileri bir müzik aleti çalarak kendinden uzaklaşır kimileri bahçe işleriyle... Bense kitap okuyarak kendimden uzaklaşıyorum.. Hayal dünyam sağolsun yaşadığım hayatı hiçbir zaman kabul etmedi ve sürekli farklı dünyalarda dolaştı.. Bu yolculuklarda tek yardımcım kitaplar..Okurken kendime dair her şeyi unutup o kişi oluyorum.. Ve eğer kitap kötü bir sonla bitiyorsa ki bu genelde olmuyor gerçek hayattaki bunalımıma bunalım katıyor.. Düşünüyorum da iç sesinden kaçan insan kesinlikle güçsüz insandır ve ben de o güçsüzlerden biriyim..

0 yorum:

Yorum Gönder