Sayfalar

2 Mar 2011

Bana Benden Öğüt

Sınava bir ay bile kalmadı ve ben dinginliğimi koruyamamaya başladım. Benim '' Bu sene olmazsa seneye '' deme gibi bir lüksüm yok. Genelde bunu aileler söyler ama ben bunun gayette bilincindeyim sınava 25 gün doğum günüme ise 4 gün kalmışken çıkan sorunlar nedeniyle çalışamıyorum. Tamam tamam hepsi bahane 2 haftadır zaten çalışamıyordum. Sınava geri sayım yapılırken son bir haftayı kafadan çıkarın çalışamazsınız demişlerdi ve bende gülmüştüm. Ben ki bütün sınavlara son saat çalışmış insan ygs için son güne kadar çalışırım diyordum. Halt etmişim ben onca insan tecrübe etmiş sen onlardan çok mu biliyorsun ? Bırak son günü son haftayı sen son ay çalışamıyorsun. Her zaman pes eden sen yine hiç utanmadan çekiliyorsun. Bu kadar hırssız ve güçsüzken başarılarından hiçbir zevk alamıyacaksın..

0 yorum:

Yorum Gönder