Sayfalar

10 Eyl 2011

İç Ses

Hani filmlerde ve kitaplarda bahsederler ya iç ses diye. Ben bu iç sesi hep beynimin içinde konuşan ben sanırdım sonra insanlarda arada bir gelen şey bende nasıl hiç susmuyor derdim. Ve birde bendeki 1 tane de değil. İç sesim bana birşey söylerken onun içindeki sesim onun söylediğinin saçma olduğunu söylerken onunda içindeki sesim aynı anda ikisinin nasıl konuştuğunu söylüyor. Biraz anlaşılamaz bir cümle olabilir ama yapabileceğim birşey yok durum bu. Ama ben zamanla onların iç ses değil insanın karakter zıtlaşması olduğunu anladım. İç ses dediğin olay 6. his gibi birşeymiş sanırım böyle kırkyılda bir gelip bi bokluk çıkıcağını habercisi bi'nevi. Bu durumda benim iç sesler benim karakterim olup sürekli çatışmalı ya benimkiler çatışmıyor. Ciddi ciddi çatışmıyor hatta birbirlerini onaylıyorlar. Ama şöyle bi durum hepsi bana zıt bir birlik gibi. Toplaşıp bana laf sokma merakındalar. İç seslerim bile kendi aralarında kavga ediceklerine benimle kavga ediyorlar. Off bak gene bir olumsuzluk bulup hayattan soğudum :D

0 yorum:

Yorum Gönder