Sayfalar

17 Ağu 2011

Yolculuk

Her yolculukta beni buluyor bütün komik adamlar :) Geçenlerde Kuşadasına bağlı olan Güzelçamlı beldesinden memleketim olan Nazilli'ye dönücem ; Gidişat şu önce güzelçamlı-söke arabasına binmem lazım sonra Söke-Nazilli trenine.. Güzelçamlı söke hattındaki arabalarıda güzelçamlılar kullanıyor onlarda göçmen hafif bir trakya şivesi var. Ve ilginç atarlı insanlardır. Bindim ben arabaya bi en ön boş (en nefret ettiğim olaydır muavin gibi çalışırsın orda para uzatmak senin görevin) Neyse hemen önümde şoför. Telsizi resmen telefon niyetine kullanıyor. Abi valla ben bilmiyorum hasan abi dedi bende inanamadım felan diyor bildiğin dedikodu yapıyor adamlar muhabbeti baya dinledim ( müzik dinliyemiyorum sürekli biri arkamdan şunu uzatırmısın yawrum dediğinden ayıp diye düşünerekten kulaklığı takmıyorum) Neyse anladığım kadarıyla minübüsçülerin en yaşlısı 2 amca varmış yeni girenlerde bunların altında taraflarını belli ediomuş bu elemanda daha 23 yaşlarında yeni ikisi arasında bir tercih yapıcak o onun hakkında atıo diğeri öbürünü kötülüyor eleman 45 dakikalık yol boyunca terledi resmen adamda hiç susmuyo :D Kadının çenelisi çekiliyorda adamınki hiç çekilmiyor.

1 yorum:

NÜK dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Yorum Gönder