Sayfalar

20 Ağu 2011

Yerleştirme

Ali Demir bana sağlam yerleştirdi. Size basitçe anlatıcam 8 tercih var ortada ve olay şu 1. tercih İstanbul 2. Tercih İstanbul 3. Tercih İstanbul 4. Tercih İzmir 5. Tercih İstanbul 6. Tercih İstanbul 7. Tercih İstanbul 8. Tercih İstanbul ve ben İstanbul istiyorum sizce hangisi oldu ? Ben söliyim 4. Tercih İzmir oldu. Hayır böyle boktan şans yok ya kimsede yok 10bin üstüm orası gelmez dedim 5.-6. ikisinden biri olur dedim gitti izmir oldu ya aydına 2 saat ezbere bildiğim şehir resmen uyuz oldum :M Neyse herkese söliyim Arkadaşlar Ege Üniversitesindeyim acilen ev arkadaşı arıyorum :D İsteklilere duyrulur (lez dışında herkes olur / gay erkekler tercihim :D)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

:)

Adsız dedi ki...

var var :D gay olmasa olmaz mı :D

NÜK dedi ki...

kurtarmıyor be

Yorum Gönder