Sayfalar

13 Kas 2010

Uzun zaman oldu yazmayalı.. Bayadır yazıcam ama anladım ki canım yanmadan yazmıyormuşum.. İlla hüzünlü olucamki sana başvurıyım.. Bu yazımda içimi yakan Dereyi görmeden paçaları sıvamak atasözü oldu.. Bi atasözü napabilir diye sorarsan birinin canı yanmış ki bundan yazmış adam. Bundan sonra alıcam atasözleri sözlüğü baştan sona okuycam. Bazen büyükler doğru olabiliyor(bazen) :))) Neyse ki artık burdayım aklımdakileri ellerimle klavye yardımıyla sanal aleme dökücem. Geldim ama bi kaç sıkıntımıda beraberimde getirdim. Sanada yakınıcam neden dersen baktım da bi sayfama ziyaretçim artmamış çok.. Gelenlerde yazılarıma saçma filan demişler. Amacım bilgi vermek değil bunu belirtiyorum sadece kafama takılanları yazıyorum. Kafama da çok şey takılır benim :):))))

0 yorum:

Yorum Gönder