Sayfalar

13 Kas 2010

Kafa Yorsam Nİye? Neye? Kime ?

Beyin sistemime oldum olası hastayım. Çok değişik konulara kafam çalışır. Geçen gün hiçbirşeye kafa yormadığımı farkettim neye yorsamki diye düşündüm. Sonra benim yaşımdaki ve üniversiteye hazırlanan bi insan neye kafa yorarsa ona yorıyım diye düşündüm. Sonra 2 yıl sonra üniversite sınavının benim için çok anlamsız bi kavram olucağını farkettim hatta bi 10 yıl sonra ders kavramı benim için çok boş olucak nasıl şuan benim için kiradır çocuktur kocamdır boş kavramlarsa o yıllardada ders kavramı çok boş olucağını düşündüm. Ve bişeyi farkettim ( eminim ilk farkeden ben değilimdir ). Her devirde insan başka konulara kafa yoruyo ve bu konuları farklı zaman boyutlarında incelediğinde çok saçma geliyor. Şöyle bi baktığınızdada insanın düşündüğü hiçbirşeyin geniş çaplı amacı olmadığını farkediyoruz. O zaman hayat senden birşey isteyebilirmiyim ? Madem ki değişik zamanlarda bi çok şeye kafa yoruyorum. Alalım biz bu hayatım boyunca kafa yorduğum şeyleri 60 yaşımdan sonrasına koyalım ayrı ayrı olmasa da hepsine kafa yorıyım. Ama yeterki sonra yorıyım. Sen mutlu ol benim gençliğimde kafam rahat geçsin ne dersin ?

0 yorum:

Yorum Gönder