Sayfalar

19 Oca 2013

Sömestr

Uzun zamandır yazmıyorum biliyorum ama o kadar çok istiyorum ki ; vaktim yok mu var elimde araç gereç mi yok ee o da var neden yazmıyorsun diye soran olursa benden daha üşengeç bir insan daha olduğunu sanmıyorum eğer varsa izdivacına talibim :D beraberce üşeniriz :) Üşenmek demişken hayatımın en güzel günlerini geçiriyorum. Neden mi; çünkü sömestr tatilindeyim ve her gün evde oturuyorum. Sanki okul varken geliyorsun da diyen sınıf arkadaşlarım olabilir evet okula da gitmiyorum ama varlığının verdiği azap bile yetiyor, ayrıca öğrenci evinde yemeğini yap bulaşığını yıka yeterince boş olmuyorum. Halbuki şuan ailemin yanında; yediğim önümde, yemediğim arkamda ama bulaşıklar mutfakta değil. Neden? Çünkü bulaşık yok. Annem hepsini saniyesinde yıkıyor. Arada çok üşensem de ,annem zorladığı için, güne gidiyorum; öyle güzel bir aktivite olamaz yaa. Kadın olduğumdan olacak içimde var bir dedikodu dönsün. Tanımasam da bahsedilen kişileri dinlemesine bile bayılıyorum. EE bu ara sardırdım boyunluk modaymış elimde örgüm boyunluğumu örüyorum, güne giderken şart zaten el işini götüreceksin. E elin işte gözün oynaşta dedikleri olay.. Kahveler gelir, fallar bakılır, bakılan faldan çıkarılan dersin dedikodusu bir başlar; tüm mahalle bitmeden dedikodu bitmez. Sonra pastalar börekler köfteler baklavalar gelir. Bu sefer bunu nasıl yaptın çok güzel olmuş diye tarifler başlar ki ben bayılırım yemek yapmaya.. Tariflerden 1 saat bahsedilir, gelenler yenir, örgüye devam edilir. Bu sefer bayanlar örgülerinden bahsetmeye başlar. Artık kalkma zamanıdır ama en iyi dedikodular sona saklanır, tam kalkıyorum dediğin an konuşulmaya başlar ve kalkıyorum dedikten 1 saat sonra kalkınır. Ahh buraları bırakıp öğrenci evine gitmek var ya çok koyuyor buz gibi evde bir başına örgü örmenin bile zevki yok :( Neyse 2dk sürmedi yazmam çenem çok düştü benim ama yeter tekrar yazmam dileğiyle ..

0 yorum:

Yorum Gönder