Sayfalar

2 Oca 2012

Öz Güven

İnsan öz güveni nereden gelir bilmem ama benim kendimi bildim bileli vardı. Babam küçükken okula götürmezdi bizi, kendi başlarının çaresine baksınlar derdi. Bunu duyunca annem çıldırırdı."Hap kadar çocuklar bir başlarına nasıl giderler okula" diye.Babam toplantılarıma da gelmedi, karnemi almaya da... Küçükken bizimle ilgilenmek istemiyor diye düşünürdüm.Başlarda üzülüyordum, sonra umursamamaya başladım.Daha 8 yaşındayken dışarı çıkarken haber vermez, eve de kafam esince gelirdim. 15 yaşındayken yazlıkta gece 2de eve girmeye başladım.
Oda arkadaşım var kız 18 yaşında dışarı çıkmaya korkuyor, ya kaybolursam diyor. Bir etkinliğe gidecek ya başıma bir şey gelirse.. Hayatım boyunca karar vermekte hiç sıkıntı yaşamadım.Hiçbir şeyden korkmadım.Tanımadığım şehirde yalnız kalmaktan korkmadım. En başında ben hiç YALNIZ kalmaktan korkmadım.Babamın bildiği bir şeyler varmış, bizi bu günlere hazırlamış.Şuan kendime bu denli güveniyorsam, zamanında 7 yaşındaki çocuğa "kendi işini kendin yap"diyen babam sayesinde

0 yorum:

Yorum Gönder