Sayfalar

28 Oca 2011

Empati mi ?

Empati denen şey nasıl yapılıyor ? Her insan aynı olaya farklı tepki verirken empati nasıl olur ki ? Bi erkeğin aşka bakışıyla bi kadının futbola bakışı bambaşkayken nasıl olurda kendimi onun yerine koyarım. Futbol maçına giderek yıl dönümünü unutan sevgilinin yerine kendimi koydum da özetini izliyebileceğim bi maç için para verip günümü rezil etmem çok canım isterse boş bi zamanımda izlerim. Bu mudur empati ?? Eğer buysa ben yapmasam da olur.. Sevgilim sıkılır diye ilişkiyi bitiren bende empatiden anladığımı sanmıorum zaten. Niye böyle bişey yaptın diye sorarsanız eğer ben empati yaptım. Nasıl yaptım? Kendimi beynen bedenen her şekilde onun yerine koyarak yaptım. Ben bi erkeğim diyelim sevgilim beni hergün arıyor hergün aşkımlı mesajlar atıyor sıkılırım ?? Şuan bi kızım ve ilgi hoşuma gidio ilgilenmekte ama erkek olsam bence hoşuma gitmez biraz özlemek isterim dırdır etmesin isterim. Bu durumda ben bencil bi insan değilim ve bu durumda empati yapmayı bilen insan da bencil değil. Ama hala futbol muhabbetinde kendimi onun yerine koyabilmiş değilim :m

2 yorum:

papuayenigineliyıldızfutbolcu dedi ki...

çok özledim..

papuayenigineliyıldızfutbolcu dedi ki...

seni seviyorum meleğimmm..:) ayrıca 3 kişi takip edio sei uyuz oldum onara ya..:(

Yorum Gönder