Sayfalar

24 Eyl 2009

Reklam 3

İyi bayramlar.. Bayram geçti derseniz ben yeni değiniyorum. Konu başlığımıza gelince size alıştığınızı yaşatıyorum. Bilirsiniz televizyolarda film yada dizi izlerken araya reklamlar giriyor. Bizim deli olduğumuz reklamlar. Ama ben her zaman reklamlara dizi yada filmden daha çok gülmüşümdür. Ve çokta izlerim. Nedeniyse bi dizi görürüm yada film çok sevdiğim. Benim bir kötü alışkanlığım vardır. Yemek yerken tv izlemeye bayılırım.Bu nedenle sevdiğim bir dizi görünce hemen aklıma yemek yemek gelir. Senin düzenli öğünün yokmu derseniz yok. Ben aklıma gelince yemek yerim kahvaltı etmem hiç. Öğle yada akşamın tam ortasında ki bu tv karşısı zamanına denk geliyor yersem o zaman yerim yada dışarı çıkarsam. Kafeler baydığından arkadaşlarla restorantlarda takılıyoruz. Dolayısıyla yemek yemek gerekiyor. Neyse işte ben sevdiğim bir tv programı görünce hemen gidip kendime bişiyler hazırlıyorum. Dönüyorum tam ağzıma atıcam reklam giriyor. Hobaaa reklam boyunca yediğim şey bitiyor zaten. Ondan paso reklam seyrediyorum. (Paso da neyse :D ) Bayram dolayısıylada ( en başa döndüm hadi bakalım) şeker reklamı var sloganıda 'Avuç içi kadar mutluluk yeter' bilirsiniz işte. Ama reklam çok farklı. Takmış veledin teki boks eldivenlerini evine gittiği insanlarda şeker tabağını eline boşaltıyor. Sizi tamamen kınıyorum. 1 çocuğu aç gözlülüğe alıştırıyorsun 2 on evden alacağını sen veriyorsun bayramlaşçağı insanlardan kısmak zorunda kalıyor 3 sonra onu izliyenlerin anası çocuum yeme artık dişlerin çürür dediğinde o çocuk çok yiyo demezmi örnek alan veletler.. Hee verin bakalım bunun hesabını tüm türkiye bekliyoruz :D..

0 yorum:

Yorum Gönder